Известие

Collapse
No announcement yet.

Метален капак !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от ildivvy Покажи съобщение
    Хубаво е,че се опитваме да се сравняваме с Германия,но е добре да сравним и производителността на труда с немския! Тогава и нещата ще се подредят почти магически!
    Производителността на труда си ни е добре.
    Ако трябва да се свърши нещо ръчно, зависещо от хората, дори смело мога да заявя, че тук работим повече от там.
    Въпроса е да имаш машините, които вдигат производителността на общия труд, независещ от хората.
    Но тези машини пак идват с финансови средства, които идват от силна икономика и цикъла се затваря. Сещаш ли се. Самия човешки фактор не е по-различен от там.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Производителността на труда си ни е добре.
      Ако трябва да се свърши нещо ръчно, зависещо от хората, дори смело мога да заявя, че тук работим повече от там.
      Въпроса е да имаш машините, които вдигат производителността на общия труд, независещ от хората.
      Но тези машини пак идват с финансови средства, които идват от силна икономика и цикъла се затваря. Сещаш ли се. Самия човешки фактор не е по-различен от там.
      Производителността не е само да бачкаме като луди по 12 часа на ден, а какво произвеждаме. Германците произвеждат стоки с много по-голяма стойност, докато ние главно суровини или някакви евтинии. Другото е и големия разход на енергия заради остарели машини, недостатъчно ефективен работен процес, пък и кражбите... и те се насъбраха неща. Ако вместо зърно продавахме пасти, а вместо дървесина изнасяхме мебели, то щяха да са по-други нещата. Говоря малко грубо, да не се хване някой сега буквално .
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #78
        Колега Alex...
        Какво да направя бе човеко !!!??!!!
        Партизанин ли да стана , за да нямаме главни пътища които ни са "пипани" минимум 35 години /за този участък койго споменах малко по на зад/
        Мислиш ли , че бихме променили нещо ?
        Сега ще кажеш :
        - То за това сме на този хал.
        Само помисли ,дали хората ни са се опъвали ... и кво !!!!????
        За това по -добре да дам 200 лв за метална кора, от колкото да чакам да изгърмя картера и да пускам жалби срещу нещо което не съществува ДЪРЖАВА.
        Alfa Romeo 159 JTDm
        Alfa Romeo 155 TS

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
          Производителността не е само да бачкаме като луди по 12 часа на ден, а какво произвеждаме. Германците произвеждат стоки с много по-голяма стойност, докато ние главно суровини или някакви евтинии. Другото е и големия разход на енергия заради остарели машини, недостатъчно ефективен работен процес, пък и кражбите... и те се насъбраха неща. Ако вместо зърно продавахме пасти, а вместо дървесина изнасяхме мебели, то щяха да са по-други нещата. Говоря малко грубо, да не се хване някой сега буквално .
          Точно и ти потвърждаваш това.
          Че не човека е виновен, а икономиката на държавата.
          Защото аз разбирам, че колегата се мъчи да подскаже, че ние не сме работили и за това сме със слаба икономика, а нещата въобще не стоят по този начин.
          Чисто сметката показва, че реално ние, като хора, работим много повече, хайде да не е много повече, а дори равно да бъде, но икономически не сме в изгодна позиция и съответно това човешко повишаване на работата, при липса на модерни машини, не води до по-голяма продукция.
          Прави разлика в двете отделни теми, които се намесват в писането.
          Last edited by BO; d.m.y г., 11:45.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #80
            Не бе приятели,нямам предвид,че работим по-малко,а именно че труда ни не е много "механизиран" и тази липса на високопроизводителни машини прави разликата в производителноста.А тези машини струват пари,то е ясно! Колкото повече ръчен труд,толкова по-малка производителност.Иначе като хора нямаме разлика.Колегата "по-напред" казва същото.
            BMW 318ti '96

            Comment


            • #81
              Колеги да вметна за асвалта , понеже баща ми е зам.кмет и когато те правиха ремонт , тоест асвалтираха пътищата сега ще ви кажа как се смята разходите за асвалта само :
              1 тон асвалт , в зависимост кой го произвежда струва около 110-150 лева , в една дупка ( 1 квадрат се смята по 4 см дебелина или приблизително 100 кг асвалт или 1/10 от цената на тона - 10-15 лв )

              Говоря само за асвалта , който е необходим . Разбира се има и други разходи но един квадрат дупка с всички разходи за нея не е повече от 30лв . + това не вярвам всички да са толкова загрижени че да купуват от най-скъпия асвалт .

              После що ми чукат тампоните.
              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

              Comment

              Working...
              X